nationella prov & knasig uggla [L]

Dagen började med en cykeltur mot skolan, den flöt på som den gjort i tre dagar i rad nu, well done Linn. Sen var det bara att bänka sig framför det nationella provet i engelska, ojoj. Läsförståelsen var väll okej, men är det inga fler niondeklassare där ute som håller med mig om att hörförståelsen gick jäkligt snabbt! Sen trampade man iväg med sin cykel, oj så idyllisk man känner sig när man kommer trampandes på grusvägen med den stickade mössan på huvvet, haha. Nu ikväll har jag haft det riktigt slappt, med min pappa. då de andra medlemmarna i familjen är mystiskt försvunna, den ena drog till danmark och den andra till småland. ojoj, ingen ordning på familjen Elvhammar inte. Jag och min kära far såg iallafall på " Var Fan är mitt band?" Haha shit vad kul det var, rekommenderar det starkt till de som gillar det knasiga. Men nu får jag säga tack och hej för mig, ska ta och avnjuta lite Hellström nu <3

Och vi sörjer alla Anders Göthberg som avlidit, gitarristen i Broder Daniel.

Puss & kram till er alla. // Linn

image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0