Frädaah [ Emma ]

Hej bejbz =D

Idag är det fredag och sista dagen innan vårat sportlov! Härligt !
Jag ska tillbringa lovet i Italien och ska ge mej av klockan kvart i 7 imorgon bitti :O !

Idag har jag klippt mig och färgat håret. Äntligen !
Har verkligen längtat efter att bli av med mitt "gula " hår ;) Det blev istället
mycket mörkare , nästan ljusbrunt enligt mig men på korten ser d ljusare ut.
Klippte upp lite men han tog itne så mycket på längden , tyvärr?
Han hade iaf kunnat ta kankse 3 cm till, men jag förlåter honom.

image37
 Vet, hårspännet sitter snett men ignorera de =D


image38

Shoppade lite med =)

  • Mascara  - Maybelline Define-A-Lash
  • Foundation - Clinique
  • Puder - clinique
  • 2 Scarfar - Pepper
  • Väska - Rea på Wedins (?)


Natti sötnosar (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0