Friday [Linn]

Var på riktigt bra humör idag (!) vilket kanske vart lite ovanligt det senaste, men det trappades av lite nu de sista timmarna, haha. Men jag var iallafall inne i stan med Emma idag efter att ha jobbat igenom sig en HEL skoldag, köpte ingenting satsar på att ladda upp mig inför Stockholm nu! Drar dit på söndag och kommer hem på tisdag, så då hoppas jag att det blir shopping <3 :) som jag sen kan lägga upp här =) Men ha det finast, puss puss // Linn
DAGENS, "VILL HA"

      
              
Linne från Topshop & Kofta från La Redoute

DAGENS TIPS, det jag inte klarar mig utan


                        
Hudkräm från Aco & Hår"pulver" från Schwarzkopf
         
image47

Kommentarer
Postat av: Elin

svar:ja men det var verkligen hemskt....URSCH!:)

2008-02-09 @ 21:14:23
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jag vet, han var fan sämst men gick vidare ? :S

2008-02-09 @ 21:45:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0