Kärlekensdag? [Linn]

Okej, då var det alltså alla hjärtansdag. den tillbringade jag med min kära syster Tove och älsklings grannen Jasmine, mys mys =) Men något som inte är riktigt lika mysigt är att min data har kraschat! Den dog igår, RIP!
Det som jag är så jäääävla arg för är att då alla bilder har försvunnit, all musik, alla minnen allting! oh,shoot me! Vi ska försöka göra några sista räddningsförsök med den, men kommer nog inte fungera :/ men att försöka skadar ju aldrig, right? men det är iallafall garanti på den, s vi får lämna in den på lagning.
Annars så hade jag det väldigt bra i sthlm, en aning kallt bara! Blev lite shopping men det får bli senare jag visar det, orkar inte just nu sitter ju på min syrras data.

men ha det finast ! // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0