Mitt-i-dagen [Linn]

okej, förlåt! Jag har varit usel på att ladda upp här, fyyy Linn! Jag ska bättra mig, jag lovar! Men det har varit så mycket nu det sista, gjort slut med Gustav :( efter 8 månader, men det vill vi inte gå närmare in på nu!
Nu sitter jag iallafall och känner hur det kryper i kroppen, vill göra hundra saker samtidigt ! haha. Headern bara väntar på att göras om! är riktigt missnöjd med hur den ser ut just nu. Men det ska nog inte behövas vänta så länge på en nu. Annars har vi varit på konsert med skolan idag, tråkigt :/ eller okej dom var duktiga , men jag tror dom riktade sig mot fel målgrupp med sina fioler. Så jag hade typ kramp i nacken eftersom jag hela tiden nickade till bakåt, när jag hade svårt att hålla mig koncentrerad. Annars mysfikade vi på Cosmos med min nyfunna kärlek, brieosten <3 just love it. Men nu måste jag logga ut från msn, fundera lite på hur headern ska bli, kanske titta en snabbis på svenska pappret inför nationella provet imorgon, och kanske ha lite godnatt läsning i matteboken? Ohmy, jag är pluggish!

bjuder på en schtek bild på mig och systern,
hade träning idag denna bilden är dock tagen innan en annan

Puss & kram // Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0