Onsdag [ Emma ]

Hej alla söta barn !

Hann inte skriva igår då jag tillbringade frösta delen ac dagen i skolan och skrev nationellt prov och resten av dagen på jobbet med fotbollen, där vi sparar in pengar till spaniencupen och på dansen. Innan jag sprang över till Linn där vi kollade på Gossip Girl <3 ÄÄÄÄlskar det programmet :O

Idag har jag vart på koncerthuset med skolan och kollade på en theater/ föreställning med lite brev och musik från andra världskriget. Helt okey, men oerhört seg och ganska långsam. Var nära att somna till några gånger men som tur va lyckades jag precis hålla mej vaken.

Efter det var de lunch på Kosmos café och sen till skolan för två lektioner till. Vet, jag är jätte nyttig! (A)
image33

 Efter det hem och sedan träning. 

Nu ska jag lämna datorn. Är fruktansvärt trött och ska ta ett långt bad för att sedan fika och sova :D Natti (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0