Segdag [ Emma ]

Hej Sötnosar!

Jag har inte lyckats skriva speciellt mycket denna veckan heller men ska verkligen
försöka skriva mer nu. Lovar!

Idag har det inte hänt så mycket. Skola som vanligt och dagens första lektion hölls av " Diktatorn",
alltså ingen bra start på dagen. Resten av dagen flöt däremot på ganska bra.
När skoldagen äntligen var slut drog jag in till stan med Matilda =D
Vi åt på Burger King, Whopper MUMS! Länge sedan jag åt hamburgare.

Jag handlade även lite, det blev ett svart linne och en blå scarf.


image31 


                                             Dagens outfit                                         

  • Jeans - Diesel
  • Grått linne - H&M
  • Vit tröja - H&M
  • Gråa strumpor - H&M
  • Scarf - Bikbok
    image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0