Tisdag [ E ]

Hemma igen från  "trubbelresan" hihi

Nu var det ett tag sedan jag bloggade något sist men jag har varit på skidresa i Italien.
Haha, helt okey resa men som vanligt blev det lite trassel med! När vi släpat oss ut till bilen tidigt på lördagmorgonen för att åka till Norge där vi skulle ta flyget till Milano med en annan familj och åkt i kanske 1 timma började motorn koka !
Vi fick ringa taxi och bärjningsbil och åka hem igen. Någon timma efter det fick vi åka och stå i kö på en flygplats i Göteborg istället för att kolla om vi kunde få plats på flyget där ifall någon inte kom. Det fick vi ! Precis 5 platser kvar.

Så allt fixade sig och vi kom fram 5 minuter före det plan vi egentligen skulle tagit och det plan vår vänner satt på. Smidigt ;)  Min familj lyckas alltid !

Tyvärr blev jag sjuk på torsdagkvällen så åkte inte mycket på fredagen och det blev en ganska jobbig hemresa då biljetterna vi hade fortfarande gick till oslo men nu hade vi ju ingen bil så fick åka 2 bussar istället. 


Så idag har jag pysslat lite och satt ihop ett litet kollage med 3 assesoarer jag vill ha just nu =D Blev lite fjolligt kanske :P Säg vad ni tycker =)


image48

Puss hej ! Ska nu upp och äta kladdkaka jag har bakad   * stolt *  =D
 C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0