Måndag [ Emma ]

  Hej, idag är det måndag.
Måndagar är allt bra jobbiga, förstår mig inte på folk som gillar denna oerhört tråkiga
dag ! Skoldagen har varit som vanligt, inte speciellt intressant alltså.
Snart så har jag träning med, och efter det måste jag plugga då vi har So prov
på fredag.

Helgen har varit underbar. Var hos älsklingen ,som tyvärr bor 2 timmar bort. Eller mer exakt 1 timma och 45 minuter. Vi kollade på en fotbollscup , lekte med hans ursöta småsyskon och skulle
egentligen gått ut men då båda va oerhört lata så stannade vi hemma.
Soffpotatisar nummer 1 =D
Egentligen hatar jag distansförhållanden , jobbigt men antar att man får försöka hålla ihop det ändå!




Dagens outfit

image21

Linne som kjol - Svart linne Gina tricot
Linne som kjol - Grått linne H&M
Svart Tröja - Only
Tights - Lindex
Gråa strumpor - H&M
Skor - Dinsko
Klocka - Jet Set   Ur & Penn


Nä, nu ska jag kila ! Ha d <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0