Måndag [Linn]

Sitter här och känner mig oförskämt lat, gick inte på träningen idag. asså jag hade väll hunnit men hade kommit försent, missat en hel del och inte hunnit äta innan så jag drog slutsatsen att det nog var bättre om jag struntade i den. Var iallafall inne i stan och det var på grund av det som jag missade träningen , :(  snyft
Men tänkte köra lite egen styrke- träning ikväll och jogga imorgon, så blir det nog bra! I stan fick jag iallafall inhandlat det jag behövde, det kändes bra haha.

           
                        Skor från Lacoste   Krok från Åhléns   tyg till mitt rum                                              
 
                      
Åh jag bara älskar mina nya skor, det får man tacka mamma för (!) Blir alltså årets vår skor :) Men annars har dagen bara flutit förbi som en helt vanlig trist måndag, åh snälla låt det hända något oväntat snart jag är trött på att bara driva runt!

                        image26             

Ha det bäst ! Puss till er <3 // Linn    

Kommentarer
Postat av: ebba

Ojj, finns inte Vero Moda i ghb (eller hur man förkortar det) ?! Så sjukt.. :O

2008-01-29 @ 18:24:21
URL: http://fogot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0