Neutrala Tisdag [Linn]

Okej, ännu en dag som bara flöt förbi... Snälla Linn, ansträng dig lite och hitta på något innan du "ugglar" ner dig totalt, och snälla "ugglar" vad är det för fel på mig, haha? Men fick iallafall börjat med en klänning i slöjden som jag hoppas på kommer bli fin att ha i vår! Ni får väll följa utvecklingen här och se hur slutresultatet blir. Idag pallrade jag och min hurtiga syster iallafall oss ut på en liten joggingtur, efter gårdagens slapphet. Men nu är jag i ett stort behov av att plugga, men jag kunde inte motstå att göra en liten "vill ha" lista, hur bortskämt det än låter, haha.

image28
Aa okej då, Väskan och skorna kanske är lite onödiga (eller vadå onödigt?! väskor och skor kan aldrig bli onödigt, right?) , men klippning och grusskor har jag panik efter!

Men Puss på er alla <3 // Linn

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi.
Nu har jag hittat mig fram till eran blogg!
:)

2008-01-29 @ 22:29:48
URL: http://refi.blogg.se
Postat av: ebba

Älska typskorna :) Måste skriva om de på min blogg :)

2008-01-31 @ 15:42:54
URL: http://fogot.blogg.se
Postat av: Caroline

Älskar den väskan, har haft mina ögon på den ett tag...

2008-02-03 @ 21:24:31
URL: http://carolineannamaria.blogg.se
Postat av: Jonas

neeej.. byt tillbaka till den gamla headern.. du kan ta de nya bilderna, men tkr att ni ska behålla den pennan ;P

2008-02-04 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0