Fredag [L]

Idag trasslade man sig egenom 2 prov, SO och spanska stog på listan, så det var bara att bita ihop och hoppas på det bästa, kan väll inte påstå att det gick toppen, om äns bra? Men, jag hoppas på minst ett VG iallafall...
Imorgon "kastar" man sig själv upp ur sängen klockan 5, oh my! men är det cup så är det! ska bli kul ändå =) Det är 36h cup det är alltid trevligt. Men nu ska jag dra mig vidare någonstans, och känna mig lite mer social denna fredags kväll. ha det, pussar  // Linn

image57image56
detta blev mitt i veckan, mineral makeup från Isadora. Sådär faktiskt, täcker lite dåligt men man känner sig fräsch och naturlig =) Men har nu införskaffat ngt som ska täcka det röda i ansiktet, haha!
Så i will keep you updated!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag med, sån där vinröd nice färg :D

2008-03-07 @ 19:05:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0